Häiriö- ja muutostiedotteet

Täällä listataan viimeisimmät häiriö- ja muutostiedotteet.

 

05.03.2019

Päivitys 8.3

Lisäkorjausten jälkeen IPTV-palvelu toimii jälleen normaalisti. Palvelun toimintaa seurataan kuitenkin tehostetusti viikonlopun yli.

Mikäli palvelussa ilmenee edelleen ongelmia, ottakaa yhteyttä Netplazan asiakastukeen.

 

Päivitys 7.3 

Netplazan ja Maxivisionin asiakaspalvelut ovat vastaanottaneet viime päivinä runsaasti raportteja Maxivisionin TV-kanavien häiriöistä eri asiakasverkoista.

Netplaza ja Maxivision ovat selvittäneet häiriöiden aiheuttajaa tiiviisti yhteistyössä tällä viikolla ja selvittelytyö jatkuu edelleen. Olemme erittäin pahoillamme häiriöistä. Netplaza ja Maxivision tekevät kaikkensa, jotta palvelut saadaan mahdollisimman pian palautettua takaisin normaaliksi.

Netplazan nettisivuilla olevaa häiriötiedotetta päivitetään heti, kun asiaan saadaan lisätietoja: https://www.netplaza.fi/asiakastuki/

 

Päivitys klo 13.45

Kanavien pimentymisen aiheuttanut vika korjattu. Syytä 4.3 alkaneille häiriöille kuvassa ja äänessä tutkitaan edelleen.

 

Päivitys Klo 13.38

Maxivision palvelussa on kanavia tällä hetkellä pimeänä. Vika on tiedossa, ja sitä korjataan parhaillaan.

Pahoittelemme tästä aiheutuvaa haittaa

 

Klo 11.00

Kuituverkkojen asiakkaat ovat raportoineet Maxivisionin IPTV-palvelun häiriöistä eri verkkojen alueilla. Häiriön syytä selvitellään parhaillaan yhteistyössä Netplazan sekä Maxivisionin kanssa ja se pyritään korjaamaan asian mahdollisimman pian. Pahoittelemme häiriöistä aiheutuvaa haittaa.

Tiedote löytyy osoitteesta https://www.netplaza.fi/asiakastuki/

28.02.2019

Elisan suorittaman reititinpäivityksen johdosta Kymentaan runkoyhteyteen aiheutuu noin 10 minuutin katkos 8.3 klo 5.00 -7.00 välisenä aikana. Asiakkaita, joita katkos koskee tiedotetaan erikseen tekstiviestillä.

08.02.2019

Maxivisionin IPTV- palvelussa ilmeni eilen 7.2 kanavien vastaanotto-ongelmia joillakin kanavilla klo. 22.00 – 22.20 välisenä aikana. Kanavista olivat poissa ainakin YLE 1, 2, Teema, MTV3 ja Sub. Kyseessä oli laitteen jumiutuminen. Kanavat ovat tätä kirjoittaessa kunnossa. Maxivision pahoittelee vikaa.

16.01.2019

Huomasimme 14.1 suoritetun huollon yhteydessä, että yhdessä Metsäkylän laitteista on ilmennyt ajoittaisia häiriöitä, joiden johdosta osa alueen liittymistä ei ole toiminut asian mukaisella tavalla. Häiriön syy paikannettiin 15.1 aamupäivällä ja tarvittavat huoltotoimet saatiin suoritettua pian tämän jälkeen.

Mikäli liittymänne toiminnassa esiintyy ongelmia kannattaa siitä olla yhteydessä tekniseen tukeen niin pian kuin mahdollista.

NETPLAZA
ark. 9-18, la 12 -16
08 2370 6750

Pahoittelemme viasta aiheutunutta haittaa.

14.01.2019

Metsäkylässä suoritettavan laitehuollon johdosta osassa alueen asiakasyhteyksiä esiintyy lyhyitä katkoja klo 12.00 - 14.00 välisenä aikana.

Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

Pages