Häiriö- ja muutostiedotteet

Täällä listataan viimeisimmät häiriö- ja muutostiedotteet.

 

20.08.2018

Kymijoen Kyläkuidun Tirvan, Kymentaan ja Korian runkoyhteyksissä on maksimissaan 4 kappaletta 1-25 minuutin mittaisia katkoksia 22.8.2018 klo 00:30-06:00 välisenä aikana. Katkos johtuu Elisan tekemästä tietoverkon huoltotyöstä.

Katkos ajoittuu Netplazan huoltoikkunan ajalle (joka kuukauden toinen ja neljäs keskiviikon vastaisena yö klo 00-06) joka löytyy Netplazan verkkosivuilta osoitteesta https://www.netplaza.fi/asiakastuki/

30.07.2018

Vika saatiin korjattua yön aikana ja yhteydet toimivat taas normaalisti.

30.7 klo 14.39

Runkokaapeli katkennut Sitikkalan tiellä käynnissä olevien maakaivutöiden seurauksena ja tästä johtuen yhteydet alueella poikki. Urakointi hälytetty vahinkopaikalle.

27.07.2018

Maxivision huoltoikkuna maanantaina 30.7.2018 klo 10:00-10:30.

Huolto aiheuttaa hetkellisen katkon kun vanha yhteys poistetaan käytöstä ja uusi otetaan käyttöön. Jos kaikki menee suunnitelmien mukaan niin huoltotyöt aiheuttavat vain muutaman minuutin häiriön.
Mikäli siirrossa ilmenee ongelmia, palautetaan vanha yhteys ennalleen..

11.07.2018

Maxivision suorittaa huomenna 12.7.2018 aikavälillä klo 10:00-10:30 ohjelmistopäivityksen. Tämä aiheuttaa osaan kanavista max. yhden minuutin katkoksen. Tallenteisiin ei tule katkoksia.

20.06.2018

Päivitys 26.6.

Klo 11.30

Vika korjattu ja yhteydet toimivat taas normaalisti.

Klo 8.50

Kaapelivaurion haasteellisen sijainnin vuoksi korjaustoimia jouduttiin aikaistamaan, jotta niistä ei aiheutuisi liiallista haittaa Sulansalmentiellä tapahtuvalle liikenteelle. Toimet aloitetaan 9.00 ja luonnollisesti työt saadaan tämän johdosta päätökseen aikaisemmin.

Paihoittelemme aikataulumuutoksesta aiheutuvaa haittaa.

 

20.6.

Jaalan Sulansalmentie 382 paikkeilla havaittu salaman aiheuttama kaapelirikko, jonka korjaustyö aiheuttaa katkon Sulansalmentien pohjoispään, Salonsaarentien ja Ruokoniementien loppupään tilaajille.

Kaapelin korjaustyö suoritetaan tiistaina 26.6.2018 kello 10.00 alkaen ja se aiheuttaa noin 4 tunnin katkon em. tilaajien valokuituyhteyksiin. 

Asiakkaille, joille korjaustyö aiheuttaa katkoja tietoliikenneyhteydessä ilmoitetaan asiasta erikseen tekstiviestillä.

Mikäli liittymän toiminta ei korjaustyön jälkeen palaudu normaaliksi, kotipääte kannattaa käynnistää uudestaan. Mikäli uudelleenkäynnistys ei palauta yhteyttä, otattehan yhtyettä Netplazan asiakastukeen p. 08 2370 6750 (ark. 9-18, la 12-16) mahdollisimman pian.

Pages